2009. június 30., kedd

Elköszönök.... és Blogger elhallgat.

Igen elköszönök egy időre.... vagy talán végleg... Az biztos most egy ideig nem fogok jelentkezni új bejegyzésekkel. Nem tudom milyen hosszú lesz a távollét. Okok összetettek: Először is blogot vagy magamról írók vagy általános dolgokról. Az elsővel az a baj hogy ahhoz sokkal jobban meg kell nyílni, azt pedig én nem szeretném. Másodikkal pedig az hogy én kevés vagyok ahhoz hogy én mondjam meg a tutit. Szóval lehet hívni alkotói válságnak, vagy egyszerűen kiégésnek.Második ok talán ebből gyökeredzik, rengeteg olyan bejegyzés született ami te kedves Olvasó soha nem láthattál, mert nem tettem közzé. Így megint nincs értelme az internetes blognak.... egyszerűbb ha papírfecnin az asztalfióknak elrakom.
Harmadik talán életem, egyre jobban elmélyülő válsága, amely mint a munkába az életbe a családba vetett hitem összeomlását jelenti. Nem hiszem hogy bárkit is fárasztanom kellene a magán életem problémáival, mert ettől nem fognak megoldodni.
Szóval egy idöre távozom és elhallgatok. Köszönöm mintazoknak akik eddig olvasták írományimat, talán nem okoztam álmatlan éjszakát senkinek.nem hiszem hogy hiányona bárkinek is.... ezek a bejegyzések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése